Hari Ulangtahun Bersama

My ticker

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

My Ticker

Wednesday 2 December 2009

sakit mata...

erm...ni cite minggu lepas..tp baru ari ni ade time nak cite...
isnin lepas 23.11.2009 petang mase amik damia dari umah pengasuh die, anak akak tu sakit mate..tp sebelah je..esoknye cam biase abi damia anta la damia tgh ari tu, ptg mase amik die tgk akak tu pulak dah sakit mata...dua-dua belah mata lak tu..ades...tak leh anta la damia esok ni..so aku pn amik la e.l rabu tu..ari kamis mmg da apply cuti dah...
pastu ari rabu tu aku lak kene sakit mata..damia pn mate nampak gak cam dah nak merah tp mak ckp titik kan dgn air susu...aku wat n alhamdulillah...baik...mlm tu abi damia balik keje pn dgn keadaan mate merah..abi damia pn kene sakit mata gak..huuhuh...untuk keselamatan damia aku ngan abi damia terpksalah pakai spek mata itam sbb takut jangkit kat damia...
khamis petang kitorg balik banting, so dpt la oni damia jaga damia sbb aku da sakit mata...raya aji ari tu pn dgn keadaan mata yang merah dan bengkak..hhhehe..sadis tol...abi damia dpt mc sampai sabtu, off ahad tp dpt lak sambung cuti sampai selasa..so ari ni baru la nak stat keje balik...erm...aku lak baru semalam stat keje..isnin terpaksa mc lg sbb mata masih merah..heheh...
sekian, itu saja cerita sakit mata dari saya...terima kasih..
*gambar2 akan diupload kemudian..ari ni tak bawak kamera...



ibu ngan damia..ni hari ke-4 masa kene sakit mata..dah nak baik dah...

No comments: